Resipi Koktel, Roh, dan Bar Tempatan

Hibrid Jus Kopi Baru Ini Kini Menjadi Masalah; Adakah Anda Sudah Mencuba Joffee?

We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Minuman minuman adalah masa depan

Hibrid minuman yang tidak dinantikan oleh sesiapa pun.

Cronuts, Appletinis, dan Tofurky - senarai makanan portmanteaus berterusan dan berterusan. Sejujurnya, kami tidak menentang kereta api portmanteau, tetapi kami ragu-ragu mengenai gabungan terbaru di pasaran: joffee.

Joffee adalah singkatan dari jus kopi, minuman yang baru dilancarkan oleh syarikat Coffee Juice yang berpangkalan di Austin, Texas. Menurut Telegraf, joffe adalah sebotol kopi Fair Trade yang dicampurkan dengan gula tebu dan blueberry utuh.

Jus Kopi berbangga dengan kenyataan bahawa produk ini adalah semula jadi, bukan tenusu, bukan GMO, dan tidak berkarbonat. Sekiranya anda melihat label, anda mungkin akan diambil oleh 19 gram gula setiap lapan ons, tetapi ia terutama disebabkan oleh blueberry.

Syarikat mungkin sukar untuk meyakinkan penyokong peminum kopi, kerana cawan kopi biasa mempunyai nol gram gula. Walau bagaimanapun, nampaknya, rasa itu semua bercakap. Dan, jika anda membandingkan produk berkafein ini dengan pesaing minuman tenaganya, seperti Red Bull atau 5-Hour Energy, berita baiknya ialah produk ini tidak berbahaya.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Jus Kopi dan produk barunya, lihatlah laman webnya di sini atau mengikutinya di Instagram.

Hey Lihat & # 8211 Saya & # 8217m seorang pelajar

Kampus ini terletak betul-betul di seberang jalan dari USC, yang memberikan peluang yang baik bagi pelajar HUC untuk memanfaatkan pembangunan dan sumber yang dibina di sekitar kampus USC. Sebagai contoh, semasa kami berehat makan tengah hari semasa kelas pertama di kampus HUC, kami berjalan di seberang jalan ke USC dan kemudian menemui jalan ke pusat pelajar.

Terdapat beberapa pilihan tempat makan di pusat pelajar, termasuk Coffee Bean, Panda Express, California Pizza Kitchen, dan restoran burger. Kami semua mengambil makanan dari pelbagai tempat dan kemudian makan bersama di luar:

Tidak pergi ke universiti besar, agak mengejutkan apabila berada di kampus USC. Terdapat banyak orang! Dan kanak-kanak melakukan lawatan ke sana !!

kumpulan lawatan kanak-kanak melihat patung Trojan

Selain melihat dua kampus baru (bagi saya), kemuncak masa saya di LA adalah lawatan ke Third Street Promenade dan Santa Monica Pier. Selepas hari terakhir kelas ditutup pada waktu petang, sebuah bas membawa kami ke persiaran di mana kami berpeluang berjalan-jalan dan berjalan-jalan ke laut dan dermaga:

Saya berjalan dengan seorang rakan, dan kami tiba di jalan laut ketika matahari terbenam:

Dermaga Santa Monica keluar dari laluan jalan laut dan mempunyai banyak tenaga & # 8211 rasa yang hampir sama (perhatikan roda ferris):

Dermaga ini dipenuhi dengan kedai-kedai dan restoran pelancongan, dan pemandangan yang menghadap ke pantai dan lautan sangat mengagumkan:

Oleh kerana itu adalah malam terakhir untuk kumpulan itu bersama, kami makan malam berkumpulan di sebuah restoran bernama Ristorante al Mare. Ini adalah restoran Itali tepat di dermaga, dan ini adalah tempat yang bagus untuk kumpulan besar. Mereka mempunyai menu wain yang cukup luas serta pelbagai jenis salad, makanan laut, hidangan pasta, dan makanan pembuka daging.

Saya mendapat hidangan yang dipanggil Il Petto di Pollo Funghi e Patate & # 8211 yang pada dasarnya hanyalah dada ayam yang dihiasi dengan sos cendawan dan disajikan dengan kentang.

Keesokan paginya, sudah tiba masanya untuk menyelesaikan program dan pulang ke rumah. Upacara graduasi rasmi sangat bagus (walaupun sedih untuk mengucapkan selamat tinggal kepada kohort!), Dan sekarang saya mempunyai sijil yang sangat tajam yang saya harap dapat memberi masa pada masa akan datang! Selepas majlis graduasi, kami makan tengah hari bersama sebelum penangguhan. Dan, kerana perayaan selalu melibatkan kek & # 8230

(CAEA bermaksud Sijil [dalam Pendidikan Yahudi] untuk Remaja dan Orang Dewasa yang Muncul). Wahoo!

Secara keseluruhan, ini adalah perjalanan yang hebat & berasa bangga kerana dapat memiliki sijil ini dan juga bertuah kerana dapat menikmati beberapa hari hebat di Los Angeles!

kumpulan lawatan kanak-kanak melihat patung Trojan

Dermaga Santa Monica keluar dari jalan pejalan kaki laut dan mempunyai banyak tenaga & nuansa yang hampir menyeronokkan (perhatikan roda ferris):

kumpulan lawatan kanak-kanak melihat patung Trojan

Keesokan paginya, sudah tiba masanya untuk menyelesaikan program dan pulang ke rumah. Upacara graduasi rasmi sangat bagus (walaupun sedih untuk mengucapkan selamat tinggal kepada kohort!), Dan sekarang saya mempunyai sijil yang sangat tajam yang saya harap dapat memberi masa pada masa akan datang! Selepas majlis graduasi, kami makan bersama sebelum penangguhan. Dan, kerana perayaan selalu melibatkan kek & # 8230

kumpulan lawatan kanak-kanak melihat patung Trojan

Secara keseluruhan, ini adalah perjalanan yang hebat & berasa bangga kerana memiliki sijil ini dan juga bernasib baik kerana dapat menikmati beberapa hari hebat di Los Angeles!

Seperti ini:

Tonton videonya: excelso cafe, when coffee is your lifestyle (Ogos 2022).